اخذ نمایندگی یو پی اس قابل حمل, اینورتر، کنترل شارژ و سایر محصولات حوزه انرژی خورشیدی، ژنراتور و مبدل های برق پارسانیک شرکت دانش بنیان هوشمند رایان آساره در ایران،
Resaler
Portable UPS Power
حد نصاب فروش در ماه:
متقاضیان نمایندگی می بایست ابتدا تا یک ماه به صورت نمایندگی موقت شروع به همکاری نماید و حداقل فروش (که به میزان حوزه فعالیت مشخص می گردد) از اقلام شرکت در ماه را داشته باشد تا واجد شرایط بررسی جهت اخذ نمایندگی گردد.
توجه: لازم به ذکر است شرایط اخذ نمایندگی برای کشور ایران است، شرایط اخذ نمایندگی و فعالیت در کشورهای دیگر از قبيل عراق و افغانستان که مستلزم رعایت قوانین واردات و صادرات و دریافت سفارش در تعداد بالا و پیش پرداخت می باشد متفاوت است.
تعهدات نماینده:
الف) شرایط عمومی :
شایستگی، حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری
برخورداری از حداقل 3 سال سابقه مفید در زمینه خرید و فروش لوازم الکترونیکی
دارابودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
در اختیار داشتن فروشگاه - شرکت( باید مالک فروشگاه باشد و یا اجاره نامه ثبتی داشته باشد.)
ارسال درخواست کتبی نمایندگی به آدرس ایمیل شرکت info@icstar.ir
ب) شرایط اختصاصی:
نماینده متعهد می شود که به میزان حداقل صد میلیون تومان ابتدای قرارداد و حداقل به میزان بیست میلیون تومان (معادل یک دستگاه) به صورت ماهانه خرید نماید و در صورتیکه حداکثر ظرف مدت 30 روز اقدام به خرید ننماید شرکت می تواند قرارداد و نمایندگی را بدون هیچگونه تشریفات قانونی دیگر فسخ نماید و نماینده حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.
توضیح: به عبارتی حداقل جذب یک مشتری در ماه ضروری می باشد و عدم جذب مشتری در ماه به منزله عدم همکاری محسوب می گردد و شرکت می تواند قرارداد را فسخ نماید. چون کلیه خرید های هر شهر توسط نمایندگان انجام می شود می بایست فعالیت مستمر داشته باشند.
فروش دستگاه ها به نمایندگی ها به صورت نقدی می باشد و در ازاء پرداخت وجه کالا، کالاها تحویل نمایندگی ها می شود.
هزینه های بارگیری و راه اندازی و حمل به عهده نماینده ( خریدار ) می باشد .
در صورت نیاز به ارسال کارشناسان شرکت به محل پروژه، هزینه ارسال کارشناس در محل جهت نصب یا تعمیرات به عهده خریدار می باشد.
کالای فروخته شده مرجوع نمی گردد.
(کلیه محصولات دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
نماینده متعهد می گردد که حافظ منافع شرکت و لوگوی پارسانیک بوده و حداکثر کوشش خود را جهت تامین رضایت مشتری به کار گیرد.
تحویل دستگاه ها برای ارسال به شرکت جهت گارانتی و خدمات پس از فروش توسط نمایندگان انجام می گردد.
پس از ارسال کالا نماینده موظف است هرگونه ایرادی را تا مدت 48 ساعت به شرکت هوشمند رایان آساره اعلام نماید، درغیر اینصورت این شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به تعویض دستگاه نخواهد داشت و نماینده موظف به طی مراحل گارانتی خواهد بود.
نماینده متعهد می شود که هرگونه تغییرات در آدرس ، تلفن و ایمیل خود را کتباً در مدت 1 هفته به اطلاع شرکت برساند .
قرارداد فروش و اخذ نمایندگی پس از دوره آزمایشی یک ماهه، در ابتدا به صورت شش ماهه، و در دوره بعد یکساله مـی باشد.
مزایای دریافت نمایندگی شرکت دانش بنیان هوشمند رایان آساره:
دریافت محصولات با قیمت ویژه نمایندگی
درج مشخصات تماس نماینده در تبلیغات شرکت
ارجاع کلیه مشتریان در محل تحت پوشش نمایندگی به نماینده منطقه مربوطه
شرکت به منظور حمایت و تشویق نمایندگان نسبت به حمایت و انجام همکاری و مساعدت در پیشبرد کار و فروش بیشتر دریغ نمی نماید .
در صورتی که فروش نماینده منطقه ایی از حد نصاب در فرم بیشتر باشد. نماینده از تخفیف ویژه برخوردار میگردد.
خدمات پس از فروش:
کلیه محصولات قابل تعمیر شرکت دارای خدمات پس از فروش ده ساله و گارانتی یکساله می باشند و در مدت گارانتی در قبال تعمیر دستگاه هزینه ایی دریافت نمی گردد . (تشخیص تحت گارانتی بودن دستگاه معیوب به عهده شرکت می باشد. )
هزینه ارسال و دریافت دستگاه برای تعمیر به عهده خریدار می باشد.
شرایط لغو نمایندگی :
شرکت با توجه به موارد ذیل می تواند نمایندگی نماینده را بدون تشریفات خاص و قانونی دیگر فسخ نموده و مراتب را به اطلاع نماینده برساند:
عدم رعایت میزان حداقل خرید اولیه و ماهانه .
عدم رعایت پرداخت بهائ محصولات طبق ضوابط .
عدم کوشش در جلب رضایت مشتری .
سوء استفاده از نام شرکت هوشمند رایان آساره و برند و لوگوی پارسانیک و محصولات شرکت.
دادن امتیاز نمایندگی به غیر بدون اطلاع و تایید شرکت .
شرکت در پروژه های ثبت شده توسط سایر نمایندگان و یا حوزه فعالیت سایر نمایندگی ها.